trollen?
Forum > Mugglarportalen > trollen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalala
Elev |
Hej!
Jag undrar vad det här med trollen är för något och hur man får tag på de osv. har kollat runt lite men inte lyckats hitta någon info om det. 27 okt, 2012 19:37 |
|
Anch0r
Elev |
Jag undrar ifall man får någonting för att bekämpa många troll. Det borde man ju få!
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
27 okt, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
..Och jag undrar vem som har ritat dem!
Otroligt söta! 27 okt, 2012 19:50 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Anch0r: Jag undrar ifall man får någonting för att bekämpa många troll. Det borde man ju få! man får ett märke där de står trollbeskämpare, kolla på min profil
27 okt, 2012 19:51 |
|
Anch0r
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Anch0r: Jag undrar ifall man får någonting för att bekämpa många troll. Det borde man ju få! man får ett märke där de står trollbeskämpare, kolla på min profil Jaha! Så då får man ett sådant märke efteråt alltså? www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
27 okt, 2012 19:53 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Anch0r: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Anch0r: Jag undrar ifall man får någonting för att bekämpa många troll. Det borde man ju få! man får ett märke där de står trollbeskämpare, kolla på min profil Jaha! Så då får man ett sådant märke efteråt alltså? ja jag tror de
27 okt, 2012 19:54 |
|
Anch0r
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Anch0r: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Anch0r: Jag undrar ifall man får någonting för att bekämpa många troll. Det borde man ju få! man får ett märke där de står trollbeskämpare, kolla på min profil Jaha! Så då får man ett sådant märke efteråt alltså? ja jag tror de Fräsigt! www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
27 okt, 2012 19:54 |
|
lunalala
Elev |
Okej.. så om jag har fattat det rätt ska man alltså klicka på bilder av troll som kan dyka upp typ var som helst?
27 okt, 2012 19:54 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Anch0r: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Anch0r: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Anch0r: Jag undrar ifall man får någonting för att bekämpa många troll. Det borde man ju få! man får ett märke där de står trollbeskämpare, kolla på min profil Jaha! Så då får man ett sådant märke efteråt alltså? ja jag tror de Fräsigt! jag med
27 okt, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalala: Okej.. så om jag har fattat det rätt ska man alltså klicka på bilder av troll som kan dyka upp typ var som helst? ja, vissa av dom ser ut så här: ![]() ![]() ![]() ![]() 27 okt, 2012 19:57 |
Forum > Mugglarportalen > trollen?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen