Harry Potter maraton.
Forum > Harry Potter > Harry Potter maraton.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det skulle vara awesome med ett Mugglis Harry Potter maraton.
Vi börjar på fredag eller lördag en viss tid. Sen så startar alla första filmen tillsammans. Sen nästa också vidare. Tills man inte orkar mera. Bara en liten ide jag fick! ♥ 23 okt, 2012 20:07 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
Superkul ide! Vet inte om jag skulle orka mer än att bara starta första... Men, jag ska verkligen försöka om det blir något! Är inget jätte fan av filmerna. Den kan nog behövas "highlightas" lite.
"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 24 okt, 2012 01:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hazel Nimbus: Superkul ide! Vet inte om jag skulle orka mer än att bara starta första... Men, jag ska verkligen försöka om det blir något! Är inget jätte fan av filmerna. Den kan nog behövas "highlightas" lite. Tack! Skulle vara kul om så många som möjligt ville vara med ♥ 24 okt, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
kan kanske vara med.
24 okt, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: kan kanske vara med. Awesome! ♥ 24 okt, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Jag är kanske på.
24 okt, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är kanske på. Super coolt. 24 okt, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är kanske på. Super coolt. Jag vet 24 okt, 2012 19:22 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter maraton.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen