Textstorlek i profilen?!
Forum > Mugglarportalen > Textstorlek i profilen?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
22 okt, 2012 04:06 |
|
Fairydust
Elev |
Vad jag kan se, så går det inte att ändra
I don't wanna break these chains! 22 okt, 2012 04:20 |
|
kya
Elev |
Yep det kan man!
Citera detta så ser du hur man gör! Om du vill ha en annan storlek så ändrar du bara på siffran/siffrorna! :3 ![]() ![]()
22 okt, 2012 04:23 |
|
Fairydust
Elev |
Gaah, varför finns det ingen knapp för det Det vore kanske något att införa? I don't wanna break these chains! 22 okt, 2012 04:31 |
|
kya
Elev |
Det tycker jag också det borde finnas! Skulle varit så mycket enklare än att behöva skriva en massa (JAG ÄR JU SÅ LAT OCKSÅ). ![]() ![]()
22 okt, 2012 04:33 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av kya: Det tycker jag också det borde finnas! Skulle varit så mycket enklare än att behöva skriva en massa (JAG ÄR JU SÅ LAT OCKSÅ). Fast... jag antar att det är något som vissa skulle tro skulle missbrukas. I don't wanna break these chains! 22 okt, 2012 04:38 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av kya: Yep det kan man! Citera detta så ser du hur man gör! Om du vill ha en annan storlek så ändrar du bara på siffran/siffrorna! :3 Tack ![]() ![]()
22 okt, 2012 14:15 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
22 okt, 2012 15:14 |
|
Kaiia
Elev |
22 okt, 2012 15:17 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Kaiia: Det jag inte visste var att man var tvungen att skriva pt efter numret. Resten visste jag Aha, nice. ![]()
22 okt, 2012 15:17 |
Forum > Mugglarportalen > Textstorlek i profilen?!
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen