Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

N som vill byta anv.namn/elevhem

Forum > Mugglarportalen > N som vill byta anv.namn/elevhem

1 2
Användare Inlägg
Stinaa
Elev

Avatar


Hej! Jag har ett förslag om vi kunde ha en speciell dag/vecka då de som vill byta användarnamn och/eller elevhem får göra det Själv är jag inte nöjd med mitt användarnamn och jag känner att jag har hamnat i fel elevhem. Detta kanske är svårt att ordna men jag skulle tycka det var bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fdzf2o1.jpg

20 okt, 2012 13:44

Borttagen

Avatar


Det känns som om det skulle bli väldigt rörigt då.. Eller alltså, jag som är en förvirrad person hade nog tappat huvudet om jag såg att mina vänner inte hette som de brukar o_o

20 okt, 2012 14:09

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja byta andvar namn men inte elevhem.

20 okt, 2012 14:13

Borttagen

Avatar


Elevhemmet trivs jag i men användarnamnet skulle jag också vilja byta

20 okt, 2012 14:54

Borttagen

Avatar


Det skulle vara förvirrande O.o

20 okt, 2012 14:58

Boba
Elev

Avatar


Jag tycker också det skulle vara förvirrande om ens vänner bytte namn och elevhem, man skulle ju inte veta vem som var vem...

20 okt, 2012 15:18

Drake
Elev

Avatar


Det är tillräckligt förvirrande när folk byter profillbild och forumssignatur x)
Men... Jag förstår vad du menar. Hade också velat byta namn om det gick men jag vill inte att det ska stå borttagen användare på alla mina forumsinlägg...

20 okt, 2012 15:23

Stinaa
Elev

Avatar


Jag håller med! För då måste man börja om med alla saker tex duellerna, forumsinlägg, djur mm. Jag tycker också det kommer bli förvirrande till en början men jag tkr det är det värt! Alla kommer inte vilja byta heller

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fdzf2o1.jpg

21 okt, 2012 16:09

rosea
Elev

Avatar


Jag gillar mitt elevhem men inte mitt användarnamn

TEBAKS IGEN

21 okt, 2012 17:28

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Jag tycker att det är bra som det är

HÄR finns redan en tråd om det här

23 okt, 2012 17:41

1 2

Forum > Mugglarportalen > N som vill byta anv.namn/elevhem

Du får inte svara på den här tråden.