Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Elevhemstest

Forum > Harry Potter > Elevhemstest

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Disa
Elev

Avatar

+1


För ca 6 månader sedan fanns det ett superstort test med vilekt elevhem du var och hur mycket.

Hittar det inte nu, någon som har länken och kan skicka här?

Tror det var 113 frågor eller något sådant.

Hittade det! Någon mer som är intresserad finns det här

http://www.personalitylab.org/tests/ccq_hogwarts.htm

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

12 okt, 2012 10:38

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Skrivet av Disa:
För ca 6 månader sedan fanns det ett superstort test med vilekt elevhem du var och hur mycket.

Hittar det inte nu, någon som har länken och kan skicka här?

Tror det var 113 frågor eller något sådant.

Hittade det! Någon mer som är intresserad finns det här

http://www.personalitylab.org/tests/ccq_hogwarts.htm

Oj, det var ett stort test

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

12 okt, 2012 14:05

viktor
Elev

Avatar


Är det bra???

12 okt, 2012 15:13

Borttagen

Avatar


Jag har gjort det. Det blev jordskredssäger för Ravenclaw

13 okt, 2012 11:59

Borttagen

Avatar


Jäääklar O_O
Okej, jag ska försöka ta mig igenom det

13 okt, 2012 12:54

Disa
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Är det bra???


Det är ett riktigt bra test.

Nicki jag blev också Ravenclaw med väldigt höga poäng.

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

14 okt, 2012 09:39

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Disa:
Skrivet av viktor:
Är det bra???


Det är ett riktigt bra test.

Nicki jag blev också Ravenclaw med väldigt höga poäng.
ska testa det

14 okt, 2012 10:03

Borttagen

Avatar


''Jag är mest Ravenclaw men lite Hufflepuff'' har jag alltid tyckt och tydligen hade jag rätt;
Nu fick jag 81 poäng på Ravenclaw och 80 på Hufflepuff.
64 på Gryffindor och 46 på Slytherin.


14 okt, 2012 10:49

amie
Elev

Avatar


blev slyterin fast efter fråga 60 skrev jag bara in något ska göra det igen

stolt medlem i TGL

14 okt, 2012 12:32

Disa
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Intressant. Det här testet har jag gjort ett x antal gånger senaste tio åren och varje gång har jag varit nervös över att det skulle bli annat än Slytherin.

Nu känner jag mig bara glad och tacksam oavsett svar. Grejen är den att jag känner att min grund är av Slytherins kvalitéer, utan att tveka. Men olika perioder i livet, händelser i vardagen, stunder i tankeverksamheten och attityden gentemot mig själv och omvärlden påverkas och framträder på olika vis samt berör de andra elevhemmens kvalitéer. Att jag vid dagens försök blev en självklar Ravenclaw (+85) följt av Hufflepuff (+70) med Gryffindor och Slytherin långt ner på listan på delat poäng (+60) visar på att jag kommit in i en fas annorlunda de jag tidigare varit i - men jag känner mig inte alls orolig över att min Slytherindel skulle påverkas negativt utav det och skulle kunna hålla md testet lite


Jag gjorde själv testet för ca. ett år sedan och blev då klar ravenclaware. Gjorde om det igår och blev än en gång ravenclaware om än något mer tveksamt och Slytherin på en andra plats, lite högre än förra gången.

Tror inte det är helt fel, något av de.

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

14 okt, 2012 14:14

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Elevhemstest

Du får inte svara på den här tråden.