Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Minnen

Forum > Fanfiction > Minnen

Användare Inlägg
Elina Potter
Elev

Avatar


Titel: Minnen
Handling: Ja det här är början på Harry och Ginnys, och Hermiones och Rons förhållanden. Det blir lite bråk, och tårar men mest kärlek. Men en dag slås allting i spillror för de två paren.
JAG FÖRSTÅR OM NI INTE GILLAR DEN

-Ron och Hermione- Bröllop
Ron stirrade. Han hade aldrig sett Hermione så vacker förut. När hon kom fram till altaret så lyste hon som en vit blomma. Ron tittade lyckligt in i hennes ögon. Det här var tjejen han hade letat efter, och ändå var det bara tre år sedan Voldemorts död. Efter prästens fina ord som varken Ron eller Hermione lyssnade på kysstes de. Längst fram i raden satt Harry och Ginny. Hand i han. Och på deras fingrar glittrade fina guldringar. Ginny kollade lyckligt på Harry som log tillbaka. Ron och Hermione avslutade kyssen och log mot alla som satt runt på bänkarna. Harry lade märke till Mrs Weasley på andra sidan. Hon snyftade lite och torkade sig med en näsduk. Mr Weasley höll armen runt henne och kollade lyckligt på Ron. Ron och Hermione gick längst gången emellan alla bänkar. Folk applåderade och kastade blomblad och ris. Det var en jättebra festtidpunkt.

-Hemma hos Harry och Ginny-
- Ron måste vara överlycklig, sa Harry och kollade upp från boken i hans hand.
- Hermione också, sa Ginny och kollade lyckligt mot Harry och lade sig i hans bröst på soffan. Harry kysste henne på pannan och log mot henne. Det var deras bästa tidpunkt i livet.
--------
För mycket kärlek?? Jag bara skrev på så mycket jag orkade. Har handvärk nu.

Go Mugglis!

11 okt, 2012 19:46

Forum > Fanfiction > Minnen

Du får inte svara på den här tråden.