Vem har gett poäng?
Forum > Mugglarportalen > Vem har gett poäng?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Alltså, jag tycker det är jättekul när man får poäng för inlägg, men vore ännu roligare om man fick veta från vem. ^^
9 okt, 2012 09:10 |
|
J-star Black
Elev |
9 okt, 2012 13:31 |
|
Afturelding
Elev |
Det tycker jag också, jag fick faktiskt mina första poäng för forumsinlägg igår och jag skulle verkligen vilja veta vem jag gick dem av =)
![]() ![]()
9 okt, 2012 20:56 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag förstår hur ni tänker men det är ju liksom ett genensamt poäng som ges av staff generellt.
Det är inte som tummar, då ser man ju vem som har gett den. Det är ju ett poäng till elevhemmet för ett bra inlägg. Så det spelar liksom ingen roll. ^^ Men jag förstår verkligen att man vill veta. men är inte det en del ac charmen? 9 okt, 2012 21:03 |
Forum > Mugglarportalen > Vem har gett poäng?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen