det kom ett brev...!!
Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
vet ni vaaaaad?? idag fick jag ett breev från jk rowling!!! fattar överreaktion jag har nu... men i think it is coooooooooooooooooooooool och jag fangirlar sönder. talking svengelska också för jag har kopplat mig till det för att fatta brevet hahahaha. BILDBEVIMOHAHAHA ![]() 8 okt, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
OMR!! A häftigt jue!!
8 okt, 2012 17:31 |
|
LolFeelings
Elev |
8 okt, 2012 17:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Va, hur? o.o Det står "By owl post" hohoho ...förstördes dock lite av stämpeln "AIT MAIL" på kuvertet haha skrev typ ett fanmail för tvåtre år sen..x) 8 okt, 2012 17:32 |
|
Dilly Weasley
Elev |
OMGOMGOMGOMGOMG
"Hm, you must be a Weasley" 8 okt, 2012 17:40 |
|
viktor
Elev |
Awsome
8 okt, 2012 19:00 |
|
Lisen563
Elev |
fy vad coolt!
8 okt, 2012 19:37 |
|
Vendela
Elev |
Guuuud så coolt!
Vad skickade du till? "JK Rowling, Hogwarts school for witchcraft and wizerdry" hahahahahahaha lol Böcker. Böcker. Böcker! 8 okt, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Vad coolt!!!!! Började skriva ett brev, men kännde att allt baar blev svammel mellan harry Potter och Nalle Puh
8 okt, 2012 19:51 |
|
Vendela
Elev |
I have to write a letter to her!
Böcker. Böcker. Böcker! 8 okt, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen