Dödens kraft [SV]
Forum > Fanfiction > Dödens kraft [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna1237
Elev |
Språk: Svenska
Tittel: Dödenskfaft Färdigskriven: Nej Första delens namn: Tåget __________________________________________ TÅGET Lovisa vaknade tillmed ett ryck. Det var väll inte så bra för jag sover nämligen i en våningsäng hemma och slår till huvudet det första man gör. Inte driekt jätte skönt. Morgonen började inte bra. Efter hon slog i huvudet så kröp jag till stegen och skulle gå ner. På tredje Trapsteget halkade hon till och slog i min fot på en vass sak så att jag börjar blöda. Men hörde mitt svärord eka i Lovisas rum. Lovisa skule gå till toan och mamma hade just skurat golvet och det var så blött att hon halkade. Medans det hände var Harry hemma. Han hade ljust upptäckt att hans moster Patrunia hade ett virus på datorn. Patrunia var ilsken och hade knappt tåla mod till sånt här. Harry fick göra allt som han kunde göra men Viruset blev bara änu större. Nu blev Patrunia ännu argare. Hon svor och skrek åt datorn. Hon kunffade sedab ner Harry från Kontorstolen. Harry blänger på Patrunia länge. -Sitt inte bara där gå och bädda din säng eller lås in dig på dittt rum. Harry gick frivilligt in och låste in sig själv på sitt ''rum''. __________________________________________Det där var inte hela del 1 utan bara en liten del. 6 okt, 2012 10:11 |
Forum > Fanfiction > Dödens kraft [SV]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen