Statusen
Forum > Mugglarportalen > Statusen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har letat några sidor bakåt men hittar inte, men måste fråga, för att få högre status behöver man skriva i forum har jag ju förstått, men hur mycket kan behövas för att få komma ett steg högre?
det är vad jag undrar över, hur mycket behövs efter man upp nåt en ny status innan man kommer till nästa? 5 okt, 2012 20:15 |
|
Hydra
Elev |
Jag tror att det varierar.. eller jag vet faktiskt inte.
5 okt, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Det är olika jag tror man får brevet när man skrivit 5 inlägg och master of death efter 1000.
5 okt, 2012 20:20 |
|
Drake
Elev |
Har inte exakt koll på vilka gränser det är, tror att det är menat som en överraskning.
Men det blir i alla fall större och större skillnad mellan statusarna ju högre status man får. 5 okt, 2012 20:47 |
|
Savi
Elev |
First - Det spelar absolut INGEN roll vilken "status" man har. Tycker aldrig det kan sägas för många gånger.
2. Är ingen expert med tror att du blir 1:a åring efter 100, 2:a efter 200 osv. Fram till 700. Under dessa finns det diverse andra t.ex. "Bemästrar patronusbesvärljelsen" eller "Räddar Ginny". Master of Death är vid 1000, Master of Mugglis vid 10000, oklart om det finns något efte det
5 okt, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: First - Det spelar absolut INGEN roll vilken "status" man har. Tycker aldrig det kan sägas för många gånger. 2. Är ingen expert med tror att du blir 1:a åring efter 100, 2:a efter 200 osv. Fram till 700. Under dessa finns det diverse andra t.ex. "Bemästrar patronusbesvärljelsen" eller "Räddar Ginny". Master of Death är vid 1000, Master of Mugglis vid 10000, oklart om det finns något efte det Okey, jag funderar mest när man kommer till nästa nivå för tycker jag varit "på perrong 9 3/4" ett tag nu, men få får jag fortsätta med att skriva i forumen och se när nästa kommer 8 okt, 2012 19:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: First - Det spelar absolut INGEN roll vilken "status" man har. Tycker aldrig det kan sägas för många gånger. 2. Är ingen expert med tror att du blir 1:a åring efter 100, 2:a efter 200 osv. Fram till 700. Under dessa finns det diverse andra t.ex. "Bemästrar patronusbesvärljelsen" eller "Räddar Ginny". Master of Death är vid 1000, Master of Mugglis vid 10000, oklart om det finns något efte det Okey, jag funderar mest när man kommer till nästa nivå för tycker jag varit "på perrong 9 3/4" ett tag nu, men få får jag fortsätta med att skriva i forumen och se när nästa kommer Tror nog att du går upp i "status" snart =) själv har jag ungefär 5000 inlägg kvar för att bli nästa "status". =) - just like themarauder 9 okt, 2012 02:17 |
Forum > Mugglarportalen > Statusen
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen