Lockmans duellklubb
Forum > Mugglarportalen > Lockmans duellklubb
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLovegood
Elev |
Jag tänkte att det skulle kunna finnas en tråd där man skulle skriva om man vill duellera mot någon.
Jag vet inte om en sån här tråd redan finns, försökte söka lite men jag tyckte inte att jag hittade någon.. Hur som helst så tänkte jag att man kanske kan skriva.. "Jag skulle vila duellera med någon" eller "Jag utmanar någon på duell".. Ja ni fattar. Jag kanske skall börja då.. Vem vill duellera mot mig? Jag är inte så duktig och har inte duellerat så mycket..
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
3 okt, 2012 19:49 |
|
me.
Elev |
Finns en sådan tråd, kan tyvärr inte länka eftersom jag är inne på mobilen : )
Annars var det en väldigt bra idé! 3 okt, 2012 20:30 |
|
LolFeelings
Elev |
Bland alla dessa trådar blir jag verkligen förvirrad om vilken som är "officiell", men här har vi ju en tråd med rätt många sidor.
Råder dig att använda sökfunktionen i fortsättningen!
4 okt, 2012 14:46 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Bland alla dessa trådar blir jag verkligen förvirrad om vilken som är "officiell", men här har vi ju en tråd med rätt många sidor. Råder dig att använda sökfunktionen i fortsättningen! Tack då slutar vi skriva här och går vidare till den andra. Jo jag sökte nog men jag hittade inte..
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
4 okt, 2012 19:58 |
Forum > Mugglarportalen > Lockmans duellklubb
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen