Harry Potter på norska
Forum > Harry Potter > Harry Potter på norska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Del 1:
http://www.youtube.com/watch?v=vX8OF-Fpu9Q Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=cM8I66Ul7Rs&feature=related ![]()
14 feb, 2011 16:31 |
|
Maharajah
Elev |
För det jag skrev i en annan tråd ? ;D
14 feb, 2011 16:35 |
|
Celebikai
Elev |
14 feb, 2011 16:37 |
|
Katla
Elev |
HaHa! "Galtwart" och "Professor McSnurp" Jag hatar Harry Potter dubbat, dom har så fjantiga röster!
♏︎ 14 feb, 2011 19:22 |
|
Sofia
Elev |
Jag brukar roa mig med att läsa om Harry Potter på norska Wikipedia, det är skitkul
Den siste fiende som förintas är döden. 14 feb, 2011 20:20 |
|
Piggy
Elev |
Det är så otroligt roligt X'3
Skrattar alltid åt tanken på att han nästan svalde kvicken när jag ser på norska
14 feb, 2011 20:30 |
|
Nancy Betroux
Elev |
Vad heter Neville Longbottom nu igen? x)
That's what she^ said . . . 14 feb, 2011 20:47 |
|
Husky
Elev |
Den är så roligt XD
'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 14 feb, 2011 20:47 |
|
Heonp.
Elev |
Pussy Pomfrit. ♥
"what the hell is a hufflepuff?" 15 feb, 2011 09:06 |
|
Celebikai
Elev |
15 feb, 2011 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen