Smileysarna som redan finns
Forum > Mugglarportalen > Smileysarna som redan finns
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kanske är petig men jag tycker att den här smileyn borde förbättras, den ser typ lite irriterad ut eller bara lite konstig kanske:
Till den här: ![]() Här är bildkoden (kopiera den och tryck på bildknappen sen klistrar du in koden) : http://i48.tinypic.com/2vuhog0.gif 2 okt, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Lol, har alltid tyckt att den är lite skum :O
2 okt, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Alla som tycker att denna:
borde ersätta denna: Fixad med genomskinlig bakgrund ![]() Nya bildkoden, glöm inte att trycka på bildknappen först : http://i48.tinypic.com/n3ufdl.gif 2 okt, 2012 17:58 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: - Jag däremot ser mer ut som en "( :" - smiley. me gusta. dock stör jag mig på att bakgrunden är svart istället för genomskinlig. Haha!!! 2 okt, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 18:19 |
|
Ella/Ron
Elev |
Måste det vara så noga? Visseligen tycker jag ögonbrynen på dom här:
qqqaqqNah 2 okt, 2012 19:31 |
|
ikka
Elev |
Visst är det roligt med fina smileys, men jag misstänker att Erfa har viktigare saker på gång just nu
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 okt, 2012 20:37 |
|
Miss Black
Elev |
Tycker som ikka, men dte skulle var en förbättring. Ibland ser den här
Min bokblogg
2 okt, 2012 20:54 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 21:16 |
Forum > Mugglarportalen > Smileysarna som redan finns
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen