Fan Film (Söker Personer)
Forum > Harry Potter > Fan Film (Söker Personer)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Känner för att göra en fan-film, antagligen en kort, om Harry Potter världen. Möjligtvis börjar jag/vi med Snapes Värsta Minne, och jag föredrar att vi kör den på engelska, så jag behöver i så fall engelsktalande personer. Hest, inget krav, med brittisk accent. Skriver en lista nedanför där jag fyller i "personalen" jag/vi behöver till filmen. Jag har tänkt att antingen lägga upp den på antingen min youtubesida, eller att jag skapar en sida till denna lilla gruppen vi skapar.
Så jag söker helst ett "filmteam" med erfarenheter och engelsk-kunniga skådisar. PS: Om ni vill spela någon huvudkaraktär, lägg upp ett "personligt brev" och en bild på er själva, i brevet kan ni skriva era förra egenskaper, er själva och varför ni passar som karaktären ni vill spela Kameraman 1: Kameraman 2: Kameraman 3: Regisör: JamesCarnalosVamp Manus-författare: JamesCarnalosVamp + fler om ni har erfarenheter och idéer Rekvisita: Scen-ansvarig: Skådespelare: Lily - Snape - James - Sirius - Lupin - Pettigrew - Lilys vän 1 - Lilys vän 2 - Sirius groupie 1 - Sirius groupie 2 - Sirius groupie 3 - Sirius groupie 4 - Sirius groupie 5 - Statister - ![]()
1 okt, 2012 23:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 3 kl. 09:37
|
|
Borttagen
|
Jag är inge bra på skådespeleri och sånt.. men jag tittar gärna när den är klar ^^
2 okt, 2012 08:15 |
|
Borttagen
|
Ja lägg gärna ut den på mugglis när den är färdig
2 okt, 2012 10:24 |
|
Lisen563
Elev |
Var ska den spelas in?
2 okt, 2012 11:10 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Lisen563: Var ska den spelas in? Jo, det är lite det som är problemet. Jag vet inte ännu, helst runt Nässjö-Eksjö hållet, möjligtvis Jönköping. Jag själv bor mellan Nässjö och Mariannelund och kan lätt ta mig via tåg in till både Nässjö och Eksjö, och via Nässjö till bla. Jönköping. Skulle kanske kunna ta mig till Malmö också, men det kostar lite mer. Till själva scenerna, mer eller mindre O.W.L provet och utanför Hogwarts, behöver vi en gammaldags lokal och någonstans utanför ett slott, möjligtvis kyrka, nära en sjö som har ett träd. ![]()
2 okt, 2012 12:02 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: kan inte vara med då Skrivet av Lisen563: Var ska den spelas in? Jo, det är lite det som är problemet. Jag vet inte ännu, helst runt Nässjö-Eksjö hållet, möjligtvis Jönköping. Jag själv bor mellan Nässjö och Mariannelund och kan lätt ta mig via tåg in till både Nässjö och Eksjö, och via Nässjö till bla. Jönköping. Skulle kanske kunna ta mig till Malmö också, men det kostar lite mer. Till själva scenerna, mer eller mindre O.W.L provet och utanför Hogwarts, behöver vi en gammaldags lokal och någonstans utanför ett slott, möjligtvis kyrka, nära en sjö som har ett träd. 2 okt, 2012 16:27 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
2 okt, 2012 21:18 |
|
Lisen563
Elev |
stockholm
2 okt, 2012 21:47 |
|
SajberFina
Elev |
Låter väldigt intressant. Men vet inte om jag passar i någon av rollerna
Vilken scen är det menat att du ska filma? Den då Snape blir upphissad i luften, eller hans minnen som han ger till Harry? Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 3 okt, 2012 00:25 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av SajberFina: Låter väldigt intressant. Men vet inte om jag passar i någon av rollerna Vilken scen är det menat att du ska filma? Den då Snape blir upphissad i luften, eller hans minnen som han ger till Harry? När han blir upphissad i luften, skippar OWL provet. Tycker bara att scenen kan bli bättre gjord än de gjorde den i filmen, det var en stor besvikelse för mig. ![]()
3 okt, 2012 09:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen