Klappa drake
Forum > Mugglarportalen > Klappa drake
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad är egentligen meningen med att klappa en drake då den inte längre är ett ägg?För då den är ägg så klappar man den för att den ska kläckas fortare,men varför göra det med vuxna drakar?
1 okt, 2012 07:31 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag vet faktiskt inte. Det är antagligen bra att klappa dem. Så att dem får känna lite värme. ^^
1 okt, 2012 12:07 |
|
EmahS
Elev |
Om du har en hund/katt varför klappar du den?
Man vill väl mysa med sitt djur alltid liksom. Även om det är en drake!
1 okt, 2012 12:43 |
|
A.k
Elev |
Jag klappar min drake dagligen. Har du inte hört talas om att behöver kärlek för att överleva? Inte konstigt att så många drakar har dött!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 1 okt, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Jag klappar min drake dagligen. Har du inte hört talas om att behöver kärlek för att överleva? Inte konstigt att så många drakar har dött! Jag klappar också min drake varje dag 1 okt, 2012 15:37 |
Forum > Mugglarportalen > Klappa drake
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen