mer att göra
Forum > Mugglarportalen > mer att göra
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tycker att mugglis borde göra så att det kommer mer att hålla på med. tillexempel göra så att alla kan skicka in foton som man kan kolla på eller nåt sånt. fler spel vore också kul.
30 sep, 2012 18:58 |
|
kakan42
Elev |
Det finns ju jättemkt att göra! I kreativitets trådarna dyker det OFTA upp trådar där man kan skicka in fotton och tex. vara med i skrivartävlingar.
Men jag håller med om att det borde finnas flera spel! 30 sep, 2012 19:03 |
|
LolFeelings
Elev |
Angående spelen: Nej.
Dessa spel räcker, det är mer meningen att detta är ett forum än en total spelsida. Det tar mycket lång tid att skapa ett spel och vi fick nyss duellklubben, dessa spel räcker gott och väl!
30 sep, 2012 19:25 |
|
Savi
Elev |
Som ovanstående sagt: Kreativitet finns ju där man kan kolla bilder, och spel tycker jag vi har tillräckligt med.
30 sep, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Inte fler spel!Mugglis ska vara en community,inte en spelsida.
1 okt, 2012 07:32 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det är ju medlemmarna som gör sidan kreativ. om du tycker att det behövs mer att göra, fler trådar om vissa saker och andra saker att göra så är det ju upp till DIG att fixa det. ^^
Förstår du vad jag menar. Gör en tråd där folk får lägga upp bilder som ett galleri, hitta på en lek, sarta en diskussion. Det är medlemmarna som gör sidan. 1 okt, 2012 12:07 |
Forum > Mugglarportalen > mer att göra
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen