Enligt vad mitt Facebook säger...
Forum > Off Topic > Enligt vad mitt Facebook säger...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Så har det skett förlovning bland rektorerna ikväll!!!!
Ihihihii. Nu hoppar jag av lycka och jag började nyss nästan gråta glädjetårar ♥ Jag är så sjukt glad för er, fina Li och fina Erfa ♥ GRATTIS, och hoppas att jag fick skapa den här tråden själv 29 sep, 2012 22:18 |
|
Afturelding
Elev |
29 sep, 2012 22:19 |
|
Savi
Elev |
29 sep, 2012 22:20 |
|
JosefinFini
Elev |
29 sep, 2012 22:21 |
|
EmahS
Elev |
29 sep, 2012 22:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Savi: När får vi besked om att det är sant?! Får väl invänta morgondagen. Så himla gulligt!!! ![]() (hoppas jag inte la ut något jag inte får nu..) EmahS - men det är ett inlägg, jag tänkte en grattistråd typ 29 sep, 2012 22:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 22:25
|
|
Afturelding
Elev |
29 sep, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
OMG vad sött ♥
29 sep, 2012 22:39 |
|
scarhead
Lärare |
IIIIIIIIH GRATTIS Li OCH Erfa ♥ Blir så glad för er, ni är så fina tillsammans och iiih grattisgrattis, tusen gånger grattis
29 sep, 2012 22:42 |
|
LucyMalfoy
Elev |
29 sep, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen