Den nya funktionen!
Forum > Mugglarportalen > Den nya funktionen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Eller så är väl jag bara väldigt sen. Men ja.
Det är ju supersmart att man kan skicka sina meddelanden till fler personer, så enkelt. ^^ 28 sep, 2012 23:20 |
|
Måntass
Elev |
Håller med!
![]()
28 sep, 2012 23:25 |
|
Savi
Elev |
28 sep, 2012 23:32 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Yes. Det kommer bli bäst när man ska skicka en massa meddelanden! Jag uptäckte det nu. Så jag antar att det kom yp nu. ^^ 28 sep, 2012 23:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
Alltså exakt vad är det som ska hände när man trycker på plusset? För inget händer när jag trycker där...
29 sep, 2012 00:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Yes. Det kommer bli bäst när man ska skicka en massa meddelanden! Jag uptäckte det nu. Så jag antar att det kom yp nu. ^^ Så bäst!!!
29 sep, 2012 08:29 |
|
me.
Elev |
Haha såg det nu, så skönt
29 sep, 2012 09:22 |
|
viktor
Elev |
Använder det jätte mycket smart uppdatering
29 sep, 2012 09:36 |
|
LolFeelings
Elev |
29 sep, 2012 09:50 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag fattar inte...är det som en gruppkonversation (typ msn/kik nivet) eller bara att man kan skicka samma meddelanden till massa personer?
Antyar att det kan vara användbart om man ska spamma någon..o.o 29 sep, 2012 10:06 |
Forum > Mugglarportalen > Den nya funktionen!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen