Ny topplista
Forum > Mugglarportalen > Ny topplista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har förslag på en ny topplista här på mugglis: flest foruminlägg!Skulle det vara en bra idé?Jag vet att det skulle bli mycket spamm då men det kanske skulle kunna gå att förhindra?
28 sep, 2012 15:26 |
|
LolFeelings
Elev |
28 sep, 2012 16:04 |
|
Clara Darkin
Elev |
Håller med LF. Dock är jag inte sådär jätteintresserad av vilka som har flest forumbetyg, utan vilket inlägg som har flest forumbetyg. Erfa skulle kunna lägga till det. Som drakar, vad forumet heter, en länk till det, och namnet på personen som skapade det inom ().
![]()
28 sep, 2012 16:20 |
|
EMELESEL
Elev |
Det fanns förut, både inlägg och trådar. Men det togs bort pga att folk spammade och skrev mycket mer (onödiga..) inlägg bara för att komma upp på listan.
Tycker det är bra att det inte finns, blir inte så mycket "inläggshets" eller vad man ska kalla det. 28 sep, 2012 16:40 |
|
Savi
Elev |
Neeeej! Sorry vill inte vara en sån där som bara drar ner en idé. Men det här kommer bara uppmana till ännu mer inläggshets somEMELESEL uttryckte sig så bra med. Folk spammar redan för att få högre status
28 sep, 2012 17:06 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Håller med andra.
Bra idé men folk skulle börja samman ännu mer.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
28 sep, 2012 18:35 |
|
Hotissue
Elev |
Som sagt, det fanns förut och det var mest för att få igång aktiviteten på forumet när det inte fanns så många medlemmar
Låseeer
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
29 sep, 2012 12:07 |
Forum > Mugglarportalen > Ny topplista
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen