Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Titel: Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Åldersgräns: Typ 10 Handling: Charlie, 13 år, går sitt tredje år på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. Hon är en Slytherinelev och blir därför illa behandlad av de andra elevhemmen. Men i Ravenclaw finns Sam, en 15-årig pojke som Charlie hyser starka känslor för. Obs! Charlie är en tjej. Tycker någon att det här är en bra idé och att jag ska fortsätta skriva? 24 sep, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
jag vill att du fortsätter kommer kapitlet snart
13 okt, 2012 20:45 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tyvärr, lägger ner denna
14 jun, 2013 13:54 |
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen