Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Titel: Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Åldersgräns: Typ 10
Handling: Charlie, 13 år, går sitt tredje år på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. Hon är en Slytherinelev och blir därför illa behandlad av de andra elevhemmen. Men i Ravenclaw finns Sam, en 15-årig pojke som Charlie hyser starka känslor för. Obs! Charlie är en tjej.

Tycker någon att det här är en bra idé och att jag ska fortsätta skriva?

24 sep, 2012 17:29

Borttagen

Avatar


jag vill att du fortsätter kommer kapitlet snart

13 okt, 2012 20:45

Winny Geasley
Elev

Avatar


Tyvärr, lägger ner denna .

14 jun, 2013 13:54

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Du får inte svara på den här tråden.