Du på Harry Potter-plats
Forum > Harry Potter > Du på Harry Potter-plats
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Train
Elev |
Hejhej, hittade ingen liknande tråd, men det är bara att låsa om det gör det.
I alla fall, lägg ut en bild där du är på någon HP-relatrad plats! Jag börjar. Här är en bild på mig när jag var i London, King's Cross. På väg till Hoggie jaaao. (<- tryck på den för större version!
24 sep, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Orättvist. Vill oxå vara där. :cxD
Har inga bilder på datorn just nu men kanske kan ladda upp nåt senare. xD 24 sep, 2012 15:30 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: Orättvist. Vill oxå vara där. :cxD Har inga bilder på datorn just nu men kanske kan ladda upp nåt senare. xD Det var riktigt awesome!! Gör det, vore jul att se.
24 sep, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Train: Skrivet av Borttagen: Orättvist. Vill oxå vara där. :cxD Har inga bilder på datorn just nu men kanske kan ladda upp nåt senare. xD Det var riktigt awesome!! Gör det, vore jul att se. Visst, om jag har varit smart nog att fota mig när jag är på HP ställen. xD 24 sep, 2012 15:33 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Train: Skrivet av Borttagen: Orättvist. Vill oxå vara där. :cxD Har inga bilder på datorn just nu men kanske kan ladda upp nåt senare. xD Det var riktigt awesome!! Gör det, vore jul att se. Visst, om jag har varit smart nog att fota mig när jag är på HP ställen. xD Haha, jag fotar mig alltid när jag är på någon plats som kan relateras till HP. Life of a nerd.
24 sep, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Train, jag är oxå en nörd.
24 sep, 2012 15:35 |
|
Train
Elev |
24 sep, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
24 sep, 2012 15:40 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: ¨Skrivet av Train: HAHA, men nörda är det enda rätta!! Eller hur va. xD Hur skulle världen se ut utan oss underbara nördar egentligen... xD Himla tråkig!
24 sep, 2012 15:44 |
|
ella potter
Elev |
24 sep, 2012 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen