Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem bevakar min tråd?

Forum > Mugglarportalen > Vem bevakar min tråd?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skulle vara roligt om man som trådskapare kan se vilka som följer tråden.
För om någon följer kanske slutar följa så vet man det c:

23 sep, 2012 15:33

Dramione99
Elev

Avatar


Tycker det skulle vara kul, men då tycker jag inte det skulle bli någon tävling om vem så får mest följare. Vilket jag tror nåt sånt skulle leda till faktiskt ......

23 sep, 2012 16:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Tycker det skulle vara kul, men då tycker jag inte det skulle bli någon tävling om vem så får mest följare. Vilket jag tror nåt sånt skulle leda till faktiskt ......


Ja, det har du rätt i..
Men sådanna trådar kanske inte borde tillåtas då, eller jag vet inte c:

23 sep, 2012 17:02

Dramione99
Elev

Avatar


Men om det du säger skulle genomföras så skulle det ju gälla alla trådar. Skulle inte alla kunna se högst upp då hur många följare/bevakare den hade? Såna trådare som folk följer är ju oftast ff:ar, så är det iaf för mig.

23 sep, 2012 17:05

Borttagen

Avatar


Jo så skulle det kunna vara men att det väljs av trådskaparen om andra ska få se eller inte ;]

23 sep, 2012 17:09

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag håller med. Det skulle vara roligt att se, men det skulle bli en tävling, och så kanske någon blir ledsen om hen skriver "en jättebra/spännande" sak enligt personens egen åsikt, men så är det ingen som följer den.
Å andra sidan kan man till viss del gissa sig till vem som följer tråden. Om jag skriver en egen tråd så brukar jag bevaka den så att jag kan hitta den snabbt sen och se om någon har svarat, men man kan gissa sig till det hos andra också. Är det någon som skriver mycket i en tråd och alltid är snabb på att svara på föregående inlägg så kan man nog tänka sig att personen följer tråden.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

23 sep, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Men om endast trådskaparen får se det så blir det ingen tävling eftersom alla kan ljuga om det. Men såklart finns det alltid något negativt och alltid något posetivt.

23 sep, 2012 18:01

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Jag ser inte poängen egentligen.
Varför är det viktigt att se vem som följer tråden?
Och är det ju en ganska svår sak att fixa också. Fler listor med namn och så. Jag vet inte...

23 sep, 2012 19:19

Borttagen

Avatar


Tror inte att det hade varit någon bra idé, som andra har sagt så blir det säkert en tävling om vilken tråd som har flest bevakare, och dessutom kanske det blir bråk i stilen "varför slutade du bevaka min tråd?".

23 sep, 2012 19:39

Tonks_xD
Elev

Avatar


Jag tycker inte det, håller med DeathDownAlex och Isabelle Silvercloud det kommer bara bli bråk och.. Nej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

23 sep, 2012 20:25

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Vem bevakar min tråd?

Du får inte svara på den här tråden.