Aktiviteter
Forum > Off Topic > Aktiviteter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
23 sep, 2012 09:59 |
|
Borttagen
|
Dans
Quidditch Wau ...mugglis 23 sep, 2012 10:01 |
|
LolFeelings
Elev |
23 sep, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
Zumba
Kör (ville hålla på med Housedance, men jag hinner inte in till stan i tid :c ) Räknas Wii? Ahaha 23 sep, 2012 10:28 |
|
me.
Elev |
Fotboll bara typ, hinner inget mer nu när det är skola
23 sep, 2012 10:31 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Ingenting på fritiden, förutom mugglis då... DX
Men i skolan har jag dans, sång, musik en gång i veckan och teater två gånger. ^^ Men ja typ lite sånt. XD 23 sep, 2012 10:47 |
|
Ginny00
Elev |
Mugglis.
Går på Musikalkurs. Teater 16.30-18 tisdagar Kör 17-18 torsdagar Dans 18.15-19.15 torsdagar 23 sep, 2012 10:52 |
|
LoonyMe
Elev |
23 sep, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
okej,förutom datorn så går jag
I skolan: Piano,måndagar,runt 11 tiden På fritiden: Simhopp,16:15-19:00,måndagar,16:30-18:00,onsdagar 23 sep, 2012 11:14 |
|
whirlwinds
Elev |
23 sep, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen