grattis mr. felton
Forum > Harry Potter > grattis mr. felton
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
22 sep, 2012 00:39 |
|
DarkBells
Elev |
22 sep, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
Om jag har räknat rätt så fyller han 25. Rätta mig pm jag har fel. Men herregud vad stora de har blivit, man tänker att de ska vara 18-19 bara för de är i den åldern i sista boken. Aja
Grattis Tom! ^^ (även om chansen är 0 att han ser detta ;3) 22 sep, 2012 01:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 sep, 2012 01:49 |
|
Borttagen
|
Grattis Tom, jag skickar det här på det spirituella och emotionella planet till dig och hoppas att det når fram!
22 sep, 2012 05:39 |
|
Ella/Ron
Elev |
22 sep, 2012 07:37 |
|
Mintygirl89
Elev |
22 sep, 2012 07:38 |
|
Borttagen
|
Grattis på födelsedagen Tom Felton!!! Tack för att du har spelat en underbar Draco Malfoy!
____________________________________________ Pigfarts is real! 22 sep, 2012 09:18 |
|
nowisa
Elev |
22 sep, 2012 10:21 |
|
viktor
Elev |
Grattis Tom
22 sep, 2012 10:53 |
Forum > Harry Potter > grattis mr. felton
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen