HUR rollar man?
Forum > Mugglarportalen > HUR rollar man?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Om det redan finns en sån här tråd så lås denna men jag hittade ingen.
Jag har undrat en sak länge HUR rollar man? 20 sep, 2012 20:27 |
|
ella potter
Elev |
25 sep, 2012 14:46 |
|
Tamburlaine
Elev |
Det borde finnas information i quidditchplanen
Men ifall inte, så kortfattat kan man säga att rollning är som att skriva en saga tillsammans med en eller fler andra personer. Alla skapar en egen karaktär (eller tar en färdig), så skriver man turvis om vad sin karaktär gör och säger, gärna beskriver hur de känner sig, hur det ser ut etc. Läs fast igenom andras rollspel så förstår du nog ganska snabbt
13 okt, 2012 15:47 |
Forum > Mugglarportalen > HUR rollar man?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen