Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-mys

Forum > Harry Potter > HP-mys

Användare Inlägg
Lisen563
Elev

Avatar


Imorgon kväll ska jag och min lilla syster träffa varandra. Det var evigheter sen. Jag ska överaska henne med en Harry potter mys- kväll.

Vi ska se Ps och äta chips. Hon kommer även få en docka (inget hp-aktigt )

Har ni nått tips på vad jag kan göra mer???

20 sep, 2012 16:39

lusianna
Elev

Avatar


nej jag har inga andra bra förslag men vad roligt

Lusianna

20 sep, 2012 16:56

Borttagen

Avatar


Måla ärr och glasögon på varandra! Hur gammal är hon förresten?

21 sep, 2012 12:19

Borttagen

Avatar


Gud vad kul och mysigt det låter! ♥

Ni kanske kan lyxa till det med HP relaterade snacks som jellebönor (jag vet inte hur man stavar det...). De kanske inte har alla smaker men det är ju ändå något.
____________________________________________
Pigfarts is real!

21 sep, 2012 12:52

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måla ärr och glasögon på varandra! Hur gammal är hon förresten?
Bra ide!
8 år är hon.
Skrivet av Borttagen:
Gud vad kul och mysigt det låter! ♥

Ni kanske kan lyxa till det med HP relaterade snacks som jellebönor (jag vet inte hur man stavar det...). De kanske inte har alla smaker men det är ju ändå något.
Jag har redan köpt det

21 sep, 2012 16:17

me.
Elev

Avatar


Låter super mysigt ♥♥ ni kan ju lyssna på lite wrock

21 sep, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


Jag ska nog också ha HP-mys ikväll

21 sep, 2012 17:40

Forum > Harry Potter > HP-mys

Du får inte svara på den här tråden.