The Hunger games - Peeta
Forum > Fanfiction > The Hunger games - Peeta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LiquidLuck
Elev |
OBS! Denna fanfic är en stor spoiler för böckerna/ filmerna Catching Fire och Mockingjay.
OBS 2! Detta är inte ett mugglisgame. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Titel: The Hunger games - Peeta Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 1 Färdigskriven: Nej Rating: PG 14 (En del sceener kan vara obehagliga för känsliga läsare) Utspelar sig: Detta är min version av vad som hände efter att tributerna blev hämtade från arenan i den 75:e Hungerspelet - ur Peetas perspektiv. Prolog ''Smärtan skar genom kroppen som sylvassa knivar. Men jag vägrade att ge upp. De kunde skada mig hur mycket de ville, de spelar ingen roll längre.'' Peeta är tillfånga tagen. Tortyren President Snow utsätter honom för varje dag är tusen gånger värre än all smärta han någonsin tidigare känt. Men allt eftersom tiden går så inser han att den kroppsliga smärtan bara var steg ett i en rad av plågor... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Nån som tycker det låter intressant? ; 19 sep, 2012 22:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 1 kl. 18:17
|
|
Luna Chang
Elev |
Ooh!! *klicka på bevaka*
Hej 19 sep, 2012 22:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
19 sep, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Ohh
19 sep, 2012 22:45 |
|
Incendio
Elev |
Ohoo, bevakar!
19 sep, 2012 22:55 |
|
LiquidLuck
Elev |
Å, tack hörni! Börjar skriva direkt så får ni ett kapitel imorgon! c:
; 19 sep, 2012 23:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 sep, 2012 06:53 |
|
Borttagen
|
Låter inte bra utan det låter helt AWESOME
20 sep, 2012 07:10 |
|
Borttagen
|
Den verkar super
20 sep, 2012 07:20 |
|
Lida
Elev |
Låter bra bevakar
20 sep, 2012 07:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen