LÄGG AV!
Forum > Mugglarportalen > LÄGG AV!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
Kan dom som gör det sluta ta bort sina anvädare...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
19 sep, 2012 17:59 |
|
LolFeelings
Elev |
19 sep, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Men så är det, många ha nog säkert tröttnat på mugglarportalen eller så
19 sep, 2012 18:18 |
|
viktor
Elev |
Ja med det är tråkigt och konstigt för Mugglis är ju awsome och best always
19 sep, 2012 18:45 |
|
Mikaela120
Elev |
Ellie Lovegood har skaffat ett nytt konto, Neeyum.
19 sep, 2012 18:58 |
|
Neeyum
Elev |
hej hallå här är jag.
men som LolFeelings sa, det är upp till var och en, och missförstå mig inte, det är jättetråkigt när folk tar bort sina användare, men som sagt, man väljer själv. 19 sep, 2012 19:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag kan förstå dem som tar bort sina användare. man har inte alltid tid, man förändras och får nya intressen, man trivs kanske inte längre eller så vill man bara inte vara kvar!
det är så klart tråkigt när människor försvinner det är det alltid, men tider förändras vare sig man vill lr inte ![]()
19 sep, 2012 23:29 |
|
Hydra
Elev |
Det är som sagt väldigt tråkigt att medlemmar försvinner från mugglis, men det är nog ingenting som kan göras åt. Om man vill ta bort sin medlem så ska man kunna det, om man inte vill stanna så behöver man inte.
Trots att det krossar vissa mugglisars små hjärtan. 20 sep, 2012 10:42 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
20 sep, 2012 12:10 |
|
ella potter
Elev |
jag tycker att man ska köra klart alla dueller i allafall, jag blev ledsen när någon som jag duellerade mot tog bort sin andvändare
![]() 20 sep, 2012 16:17 |
Forum > Mugglarportalen > LÄGG AV!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen