Få drakägg att kläckas?
Forum > Mugglarportalen > Få drakägg att kläckas?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Jag skaffade ett drakägg för några dagar sen och då sa drakhandlaren att de gillar att bli klappade. Jag kan dock inte klappa mitt drakägg för när jag klickar på det så kommer bara "flyttarunt"-verktyget fram. Hur gör jag för att sköta om mitt drakägg? 18 sep, 2012 23:51 |
|
DarkBells
Elev |
Prova att dubbelklicka! Annars kan du vänster klicka på ägget och klicka på 'Öppna i ny flik'.
Hoppas att det funkar nu! ♥
18 sep, 2012 23:52 |
|
Borttagen
|
Det funkade! Tack så mycket
18 sep, 2012 23:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nu kommer från. Låsa och flytta ellr bara låsa... Hmmm^^
Jag flyttar den då ska vara i mugglarportalen. Och låser då frågan är besvarad. Japp 18 sep, 2012 23:55 |
Forum > Mugglarportalen > Få drakägg att kläckas?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen