snälla SLUTA
Forum > Mugglarportalen > snälla SLUTA
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Alla ni som lägger ut "tomma" annonser på marknaden ber jag att sluta med det. Det är ganska irriterande, och jag tycker det är bedrägeri att skriva att man säljer en sak, men så är det bara luft och man betalar kanske för det.
Dessutom tar det bara en massa plats på marknaden så det blir svårare att hitta "riktiga" annonser. Jag är inte sur, men jag ber er verkligen att SLUTA. I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 sep, 2012 16:59 |
|
-Patronus-
Elev |
18 sep, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Alla ni som lägger ut "tomma" annonser på marknaden ber jag att sluta med det. Det är ganska irriterande, och jag tycker det är bedrägeri att skriva att man säljer en sak, men så är det bara luft och man betalar kanske för det. Dessutom tar det bara en massa plats på marknaden så det blir svårare att hitta "riktiga" annonser. Jag är inte sur, men jag ber er verkligen att SLUTA. Varför KAN man ens lägga ut tomma annonser undrar jag? Det borde vara ett regelbrott. 18 sep, 2012 18:03 |
|
viktor
Elev |
Vad törligt för er ( jag har inte sett några tomma annonser
18 sep, 2012 19:26 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja jag tycker också det. Jag tycker det verkar nästan som en bugga att man KAN lägga ut annonser utan innehåll. Bra att ni håller med mig
I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 sep, 2012 19:27 |
|
Li
Biträdande rektor |
Man kan inte köpa sådana annonser i alla fall (ska inte kunna)
Tyvärr vet vi inte riktigt hur de tomma annonserna uppkommer... Erfa undersöker saken. without something there is no nothing 18 sep, 2012 20:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Li: Det kan man visst :pMan kan inte köpa sådana annonser i alla fall (ska inte kunna) Tyvärr vet vi inte riktigt hur de tomma annonserna uppkommer... Erfa undersöker saken.
18 sep, 2012 20:56 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Li: Det kan man visst :p Man kan inte köpa sådana annonser i alla fall (ska inte kunna) Tyvärr vet vi inte riktigt hur de tomma annonserna uppkommer... Erfa undersöker saken. Ja, tyvärr så går det, och det är (vad jag har sett) framförallt 2 olika personer (och nu har fler börjat) som gör det. Men tack så mycket att ni tar tag i det. I would have died! I would have died rather than betray my friends 19 sep, 2012 12:27 |
|
ella potter
Elev |
19 sep, 2012 14:01 |
|
Nevira Enger
Elev |
20 sep, 2012 15:38 |
Forum > Mugglarportalen > snälla SLUTA
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen