Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

qudditch spel

Forum > Mugglarportalen > qudditch spel

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


jag tycker att en sån fantastisk H-P sida bara måste ha ett Quidditch spel....jag vet att det tar tid och så att göra ett spel men jag tar ändå tummen upp till att mugglis får ett Quidditch spel. om vi här får ett quidditch spel blir mugglis bättre än bäst!

18 sep, 2012 09:52

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-19 kl. 18:03
Antal ändringar: 3

Ally Regins
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vilka här tycker att att en H-P sida som mugglis inte kan ha quidditch? inte jag i allafall så jag tänkte att det skulle vara kul om det fanns ett quidditch spel här!


Du måste tänka på att det faktiskt är svårt och tar tid att göra ett spel.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F68ty0w.gif

18 sep, 2012 10:52

ella potter
Elev

Avatar


Jag skulle gilla ett quidditch spel, men det tar ju jätte lång tid att göra spel.... tyvärr.....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

19 sep, 2012 14:15

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av ella potter:
Jag skulle gilla ett quidditch spel, men det tar ju jätte lång tid att göra spel.... tyvärr.....
jag vet det är synd

25 sep, 2012 16:53

LolFeelings
Elev

Avatar


Jag tycker att dessa spel räcker gott och väl och jag tycker att mugglis bara ska vara ett forum.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

25 sep, 2012 19:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Jag tycker att dessa spel räcker gott och väl och jag tycker att mugglis bara ska vara ett forum.


Måste faktiskt hålla med dig här.

25 sep, 2012 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tycker att dessa spel räcker gott och väl och jag tycker att mugglis bara ska vara ett forum.


Måste faktiskt hålla med dig här.
ja det tycker ni men visst skulle det vara kul att få ett Quidditch spel om det skulle finnas tid och så!

25 sep, 2012 19:50

Borttagen

Avatar


Harry Potter tjejen - Förlåt för den... negativa inställningen, men du är garanterat inte den första som föreslår ett Quidditch-spel.

Eftersom att spelet säkert hade "buggat" väldigt mycket så ser jag inte riktigt det roliga i det hela.

Nej men gud, vad negativ jag är. Jösses. Men spel brukar aldrig funka för mig så..

25 sep, 2012 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Harry Potter tjejen - Förlåt för den... negativa inställningen, men du är garanterat inte den första som föreslår ett Quidditch-spel.

Eftersom att spelet säkert hade "buggat" väldigt mycket så ser jag inte riktigt det roliga i det hela.

Nej men gud, vad negativ jag är. Jösses. Men spel brukar aldrig funka för mig så..
ja förlåt för mig! det var inte meningen ett jöra dig positiv!

25 sep, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


jag tycker att det ska finnas qudditch spel och trolkars schack

26 sep, 2012 15:37

1 2

Forum > Mugglarportalen > qudditch spel

Du får inte svara på den här tråden.