Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ny forum-kategori

Forum > Mugglarportalen > ny forum-kategori

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Jag skulle vilja se en ny kategori i forum, det är för att jag sett att det är mycket rollspel under Quidditch, jag skulle tycka att de vore trevligt om rollspel fick en egen kategori/tråd så de blir lättare att veta vad som är Rollspel och vad som kanske är en lektråd som ex, sago-stund, börja med den sista bokstaven, m.fl. Jag har själv rollspelat i forum förut, och tror det kan vara till hjälp, och det inte blir så fullt med rollspel om man vill göra en sago-tråd lr något annat kul i den kategorin som är nu. Men det är mina åsikter, vad tycker ni om det hela?

17 sep, 2012 18:35

kakan42
Elev

Avatar


VAd smart det låter!! det borde ordnas tycker jag!!!

17 sep, 2012 19:50

Borttagen

Avatar


Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

17 sep, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

Bara en idé att Rollspel skulle få en egen kategori och andra lekar kan stå under Quidditch.

17 sep, 2012 22:33

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

This.

Sen är jag väldigt sällan inne i Quidditch så för mig spelar det absolut ingen roll

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

18 sep, 2012 08:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

This.

Sen är jag väldigt sällan inne i Quidditch så för mig spelar det absolut ingen roll
Samma här

Jag vill inte att mugglis ska bli nåt annat än det fina forum det är nu, och det känns som att det skulle förändras om det kom rollspel..

18 sep, 2012 09:05

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

This.

Sen är jag väldigt sällan inne i Quidditch så för mig spelar det absolut ingen roll
Samma här

Jag vill inte att mugglis ska bli nåt annat än det fina forum det är nu, och det känns som att det skulle förändras om det kom rollspel..

Ja... skulle kännas som om... Jag vet inte vad. Men rollspelen kommer typ ta över. Alla kommer vara jätteaktiva i det forumet...
Förutom vi två som kommer stå där i OT och HP forever alone ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

18 sep, 2012 09:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

This.

Sen är jag väldigt sällan inne i Quidditch så för mig spelar det absolut ingen roll
Samma här

Jag vill inte att mugglis ska bli nåt annat än det fina forum det är nu, och det känns som att det skulle förändras om det kom rollspel..

Ja... skulle kännas som om... Jag vet inte vad. Men rollspelen kommer typ ta över. Alla kommer vara jätteaktiva i det forumet...
Förutom vi två som kommer stå där i OT och HP forever alone ^^
Haha ja ^^
Nämen mugglis är liksom mugglis.. Jag älskar det som det är och vill inte att det ska bli typ svenskaHogwarts. Mugglis är sig självt liksom ♥

18 sep, 2012 09:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker personligen att mugglis ska vara mugglis.. Och inte rollspel. Fast jag är ingen rollspelsmänniska så jag ska inte säga nåt XD

Okej det här blev knäppt. Skit i vad jag sa XD

This.

Sen är jag väldigt sällan inne i Quidditch så för mig spelar det absolut ingen roll
Samma här

Jag vill inte att mugglis ska bli nåt annat än det fina forum det är nu, och det känns som att det skulle förändras om det kom rollspel..


Tycker att det bara är rollspel i quidditch tråden, jag vill hitta annat roligt där också..

18 sep, 2012 16:20

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Ja, det låter jättebra. Sen så behöver ju inte de som vill rolla alltid skriva "(rollspel)" till det de skriver så att andra vet det. Det borde abslout fixas en rollspelskategori

I would have died! I would have died rather than betray my friends

18 sep, 2012 16:25

1 2

Forum > Mugglarportalen > ny forum-kategori

Du får inte svara på den här tråden.