Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rowling = En häxa?

Forum > Harry Potter > Rowling = En häxa?

1 2 3 4
Användare Inlägg
rosea
Elev

Avatar


Ja, jag satt och funderade över en kul grej på bussen efter att jag varit i skolan. Ja, om nu magivärlden fanns och allt sånt där, vi säger att den finns, då skulle kanske Rowling vara en häxa, och skriva böckerna om vad som hänt på RIKTIGT. Nu tror jag inte detta hända på riktigt, men jag tyckte det var en kul tanke!

______________________________________________________

Är du en dödsätare, som ? Lyder du ? Eller är du med i armé och kämpar med , , och ? Isåfall är du

TEBAKS IGEN

17 sep, 2012 15:47

MystiqueRed
Elev

Avatar


Ja, det var en liten rolig idé - we would never know, now - would we?

17 sep, 2012 15:50

Ella/Ron
Elev

Avatar


Jag har också tänkt att JK är en häxa!
Fast jag tror i såna fall inte riktigt allt det har hänt på riktigt men man vet ju aldrig .
Fast tänk om JK fick i uppdrag att skriva en bok för innförmera mugglarfödda om trollkarlsvärden! Och så hittade JK på en pojke som var med om en massa ävetyr så att många skulle läsa den...

qqqaqqNah

17 sep, 2012 16:04

Queen Boo
Elev

Avatar


ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna
vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an...

jag är jättecoolig älska mig plz

17 sep, 2012 16:06

HARRY POTTER-FANET
Elev

Avatar


jag har haft den tanken, skulle vara coolt...

17 sep, 2012 16:10

lusianna
Elev

Avatar


jag har okso haft den tanken

Lusianna

17 sep, 2012 16:21

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av rosea:
Ja, jag satt och funderade över en kul grej på bussen efter att jag varit i skolan. Ja, om nu magivärlden fanns och allt sånt där, vi säger att den finns, då skulle kanske Rowling vara en häxa, och skriva böckerna om vad som hänt på RIKTIGT. Nu tror jag inte detta hända på riktigt, men jag tyckte det var en kul tanke! Vilken awsome tanke

______________________________________________________

Är du en dödsätare, som ? Lyder du ? Eller är du med i armé och kämpar med , , och ? Isåfall är du

18 sep, 2012 08:19

RoseElm30771
Elev

Avatar


Ja tänk om !

18 sep, 2012 08:21

kotte7
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Queen Boo:
ja, jag och kotte7 lekte en lek där j.k var rektor och att hon hade skrivit böckerna
vi kanske är lite fjantiga, vi går i 5an...

ja det är vi kanske ( he he )

18 sep, 2012 14:07

ella potter
Elev

Avatar


Jag har oxå tänkt den tanken...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

18 sep, 2012 14:21

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Rowling = En häxa?

Du får inte svara på den här tråden.