VILKEN SCEN ??
Forum > Harry Potter > VILKEN SCEN ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Perv123
Elev |
Vilken scen är bäst i Harry Potter 7 Del 2 ??
17 sep, 2012 10:53 |
|
MrsMalfooy
Elev |
jag förstår inte
17 sep, 2012 10:54 |
|
SajberFina
Elev |
När Neville står vid bron och alla snappare springer emot honom. Men skölden hindrar dem så Neville blir lite kaxig.
Den är rolig. Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 17 sep, 2012 11:51 |
|
ella potter
Elev |
När Harry avslöjar ätt han inte dog, eller när Bellatrix just har "skjutit" Avada kedavra mot ginny och skrattar, till de att molly dödat henne.
![]() 17 sep, 2012 14:49 |
|
MystiqueRed
Elev |
Oj, många... när Molly dödar Bellatrix, gillade aldrig henne + att hon mördade Sirius Black :'(
17 sep, 2012 15:51 |
|
Ms Scamander
Elev |
Bästa men också sorgligaste måste nog vara när Harry är i minneshållet och får se alla Snapes minnen!
18 sep, 2012 08:44 |
|
Lisen563
Elev |
Mcgonnegall utanför hogwarts.
18 sep, 2012 10:25 |
|
PureSlytherin
Elev |
Bästa scenen är Snapes minnen, tycker jag. De gjorde det så fint.
En annan bra scen är när de sätter igång att skydda Hogwarts, med McGonagalls vandrande stenfigurer osv.
18 sep, 2012 20:09 |
|
Viethina
Elev |
Snapes minnen och dödscen
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 18 sep, 2012 20:18 |
|
96hpevanescence
Elev |
18 sep, 2012 20:22 |
Forum > Harry Potter > VILKEN SCEN ??
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen