Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

När vi förlorar Mugglisar

Forum > Mugglarportalen > När vi förlorar Mugglisar

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


Jag tycker detta händer allt för ofta nuförtiden. Folk tar bort sina användare av olika anledningar, vissa tack vare sides, vissa tack vare att de helt enkelt inte hinner, vissa av att de mår dåligt och vissa tack vare elevhemspakterna.
Det känns inte alls bra. Jag älskar mugglis så otroligt mycket och mitt hjärta gör ont varenda gång en mugglis raderar sin användare.
Vissa saker kan man självklart inte göra något åt, som tiden till exempel, men andra saker borde vi faktiskt kunna hjälpa.
Vad tror ni är anledningarna till att folk slutar på mugglis? Hur skulle vi kunna minska de?

Snälla missförstå mig inte nu, jag menar verkligen inte att jag är emot att folk raderar sig här, det är bara det att jag vet folk som älskar så mycket med mugglis men funderar på att ta bort sina användare pga att någonting inte är bra.

Jag hoppas verkligen att detta minskar, jag har sett alldeles för många som tagit bort sina användare tack vare saker som vi faktiskt skulle kunna ändra på. Mugglis är ju världens bästa sida, och det är så himla jobbigt när de där små, små sakerna som folk inte gillar dyker upp och orsakar att vi förlorar mugglisar.

Vad kan vi göra åt saken?
Ni måste hjälpa mig, för jag klarar snart inte av att se att folk mår dåligt här. Det här är ju faktiskt en plats som man ska må bra av, och då ska det inte finnas saker som hindrar det.
Jag älskar mugglis mest av allt i hela världen och jag vill verkligen att ingen ska må något annat än bra av att vara här.. ♥

Förlåt för att jag är så sjukt dålig på att förklara, men ni kanske i alla fall förstår vart jag vill komma?
Fråga på annars.

Jag älskar mugglis och ni som finns här, och jag vill att denna plats ska vara lika underbar för alla som den är för mig. Ingenting ska hindra det. ♥

16 sep, 2012 21:36

Savi
Elev

Avatar

+3

Detta inlägg gav 1 poäng till Ravenclaw!

Vet att jag har sagt en del om det här men måste återigen säga det som jag insett de senaste dagarna:

Vi kan inte fortsätta titta tillbaka på de som tagit bort sig, tycker det är skittrist och önskar många gånger att de var tillbaka men det viktigaste nu är väl ändå att försöka hålla kvar de som är här nu, samt att få nya medlemmar att känna sig hemma.
Let's face it, aldrig någonsin kommer alla i hela världen kunna komma överens, aldrig kommer ett helt land vara överens, aldrig kommer en hel stad, kommun, skola eller klass vara helt till 100 % överens. Så varför ska vi tro att alla på Mugglis ska vara överns om allt?
Jag tycker inte om sides, men jag kan ju inte direkt gå och skylla allt på dem? Visst gjorde jag kanske det tidigare i veckan, men som sagt har jag insett att det går inte att leva på det viset

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

16 sep, 2012 23:09

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Savi:
Vet att jag har sagt en del om det här men måste återigen säga det som jag insett de senaste dagarna:

Vi kan inte fortsätta titta tillbaka på de som tagit bort sig, tycker det är skittrist och önskar många gånger att de var tillbaka men det viktigaste nu är väl ändå att försöka hålla kvar de som är här nu, samt att få nya medlemmar att känna sig hemma.
Let's face it, aldrig någonsin kommer alla i hela världen kunna komma överens, aldrig kommer ett helt land vara överens, aldrig kommer en hel stad, kommun, skola eller klass vara helt till 100 % överens. Så varför ska vi tro att alla på Mugglis ska vara överns om allt?
Jag tycker inte om sides, men jag kan ju inte direkt gå och skylla allt på dem? Visst gjorde jag kanske det tidigare i veckan, men som sagt har jag insett att det går inte att leva på det viset
Jag menar inte att vi ska tvinga tillbaka de som har slutat. Självklart inte. Men det är så tråkigt att se folk som slutar fast de älskar mugglis och det är någon liten sak som får de att sluta, och när den saken egentligen är en sak som vi mugglisar skulle kunna fixa till så känns det så hemskt att de ska behöva sluta fast de inte vill det egentligen.
Förlåt. Jag är sämst på att förklara.

17 sep, 2012 08:01

Forum > Mugglarportalen > När vi förlorar Mugglisar

Du får inte svara på den här tråden.