Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mille Weasley

Forum > Fanfiction > Mille Weasley

Användare Inlägg
Ella01
Elev

Avatar


Namn: Mille Weasley
Ålder:10 år snart 11


Jag vaknade var är jag?
Vem är jag?
Jo jag är Mille Weasley och jag ligger i min morfar Rons hus, Ron är en hjälte. Igår tjatade jag på morfar att jag skull få sova över hos honom och efter kvälls maten berättade Ron hur han och mormor Hermione blev kära på dom första ögon blicken.
Mormor är i Spanien med sin vän och morfars syster, Ginny. Dom ska vara där i 2 veckor till.
Jag ska snart börja Hogwarts, om 2 månader nästan...


Vill du höra mer avMille Weasley

✩✩✩

16 sep, 2012 18:40

Safe
Elev

Avatar


Börja!

Duellera med mig..<3

17 sep, 2012 20:49

Forum > Fanfiction > Mille Weasley

Du får inte svara på den här tråden.