Kanske ett nytt spel?
Forum > Mugglarportalen > Kanske ett nytt spel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Axel prutter
Elev |
Mugglar portalen behöver ett nytt spel tycker jag. kanske kan vi göra ett drak spel det skulle vara kul tycker jag.
Vad tycker ni om det? Axel den bäste. 15 sep, 2012 17:42 |
|
Savi
Elev |
Njae... Själv vill jag inte ha några mer spel. Tycker inte det är därför man är medlem. Men det är ju upp till var och en.
15 sep, 2012 23:20 |
|
kya
Elev |
Well, kanske det... om ett långt tag.
Jag tycker det räcker med de vi har nu, ett spel hade till och med räckt för mig haha. Att göra ett spel kan faktiskt ta oerhört lång tid även om det bara är ett litet. Det är ingenting man kan sätta sig och göra under några få timmar precis, det tar verkligen tid, tålamod & precision. Har för mig att tog jätte lång tid att fixa så att man kunde duellera. Så jag tycker att vi ska uppskatta de andra spelen ett långt tag innan vi begär ett nytt. Och så är det ju faktiskt diskussionerna och gemenskapen här på mugglis som är viktigast enligt mig! ![]() ![]()
16 sep, 2012 02:02 |
|
Klara Weysley
Elev |
Jag tycker att det skulle vara jätte roligt med ett nytt spel. Som man kunde vinna pengar på kanske?Det skulle vara roligt om man till exempel va någon av Harry Potter gubbarna på spelet och kanske gick runt i Hogworts!♥
________________________________________________________________________ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 16 sep, 2012 07:55 |
|
Borttagen
|
Jag tycker självklart det vore kul, men samtidigt tycker jag Erfa har varit väldigt duktig med uppdateringar..
16 sep, 2012 14:07 |
|
Tonks_xD
Elev |
Tycker det räcker med dem vi har, och Erfa ska inte lägga ner massa tid på ett nytt spel, tycker jag.
![]()
17 sep, 2012 09:58 |
|
Viethina
Elev |
Skrivet av Klara Weysley: Jag tycker att det skulle vara jätte roligt med ett nytt spel. Som man kunde vinna pengar på kanske?Det skulle vara roligt om man till exempel va någon av Harry Potter gubbarna på spelet och kanske gick runt i Hogworts!♥ ________________________________________________________________________ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Smart Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 17 sep, 2012 15:44 |
|
rosea
Elev |
Hade varit roligt om kanske vi kunde ha ett qidditch spel? finns redan sådana på lite andra sidor
TEBAKS IGEN 17 sep, 2012 16:46 |
|
Savage
Elev |
Ett spel till hade ju inte skadat.
Less thinking, more drinking. 18 sep, 2012 14:07 |
Forum > Mugglarportalen > Kanske ett nytt spel?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen