vad kan förbättras här?
Forum > Mugglarportalen > vad kan förbättras här?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
lite fler chokladgrodekort tycker jag.
15 sep, 2012 07:40 |
|
Borttagen
|
Jo men det finns rätt så många
15 sep, 2012 11:47 |
|
Savi
Elev |
Tror nog sånt där som kort, bönor och spel är sånt som kanske kan läggas lite på hyllan
Jag skulle vilja ha typ ett "skol" forum. Alltså där man kan diskutera skolarbeten och sånt. Eller en typ TV/Film tråd
15 sep, 2012 13:30 |
|
-Patronus-
Elev |
15 sep, 2012 13:38 |
|
viktor
Elev |
Jag tycker inte att så mycket måste förbättras
15 sep, 2012 13:59 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag vill ha ett forum för alla möjliga fandomar förutom Hp.
På så sätt skulle off topic bli lite mindre Läs min profil för info... 15 sep, 2012 14:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: Jag vill ha ett forum för alla möjliga fandomar förutom Hp. På så sätt skulle off topic bli lite mindre ja typ om thg glee lord of the ring m.m. 29 sep, 2012 10:33 |
Forum > Mugglarportalen > vad kan förbättras här?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen