"Duellera igen" knapp??
Forum > Mugglarportalen > "Duellera igen" knapp??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Hej alla Mugglisar,
Jag duellerar en del och när duellen är över måste man väll söka på personen man duellerade med för att duellera en gång till, borde det inte finnas någon "duellera igen knapp"?? Det tar så lång tid att söka igen, speciellt om man vill duellera med någon med låååååååååångt namn? Eller vad tycker ni?? ps. utmana mig gärna på en duell! 13 sep, 2012 15:46 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av kakan42: Hej alla Mugglisar, Jag duellerar en del och när duellen är över måste man väll söka på personen man duellerade med för att duellera en gång till, borde det inte finnas någon "duellera igen knapp"?? Det tar så lång tid att söka igen, speciellt om man vill duellera med någon med låååååååååångt namn? Eller vad tycker ni?? ps. utmana mig gärna på en duell! De du precis duellerat med landar ju en lista under dina pågående dueller under rubriken "Gamla dueller". Bara att klicka på deras namn där och sen klicka på "utmana på duell" på deras profil.
13 sep, 2012 15:49 |
Forum > Mugglarportalen > "Duellera igen" knapp??
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen