Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bara jag?

Forum > Mugglarportalen > Bara jag?

1 2
Användare Inlägg
HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Är det bara jag som typ suger på dueller i Lockmans duellklubb?? Alla är jätteduktiga förutom jag, jag har inte vunnit en enda duell...

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

12 sep, 2012 20:55

Ngoch
Elev

Avatar


Jag har tyvärr inte kunnat spela än, måste tjäna tillräckligt med pengar först så att jag kan köpa en trollstav. Jag kan utmana dig när jag väl gjort det så får vi se vem som vinner

12 sep, 2012 21:18

Obliviate_
Elev

Avatar


Du blir bättre ju mer du spelar och går upp i lvl. Får mer trollformler osv. Sen handlar det nog om tur också :3

12 sep, 2012 22:51

potter_fan
Elev

Avatar


Spela mot mig om du vill! Jag kan låta dig vinna!!!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

13 sep, 2012 00:32

viktor
Elev

Avatar


Jag utmanar dig nu

13 sep, 2012 09:59

Borttagen

Avatar


Jag är då bara level 2 fortfarande...

13 sep, 2012 12:19

HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Skrivet av potter_fan:
Spela mot mig om du vill! Jag kan låta dig vinna!!!

Tack, men det är väl ändå inte rättvist?

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

13 sep, 2012 16:15

ella potter
Elev

Avatar


Du kanse har kört mot någon som är i högre level?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

13 sep, 2012 16:53

potter_fan
Elev

Avatar


Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av potter_fan:
Spela mot mig om du vill! Jag kan låta dig vinna!!!

Tack, men det är väl ändå inte rättvist?
Vrf inte?

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

13 sep, 2012 18:06

HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Skrivet av potter_fan:
Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av potter_fan:
Spela mot mig om du vill! Jag kan låta dig vinna!!!

Tack, men det är väl ändå inte rättvist?
Vrf inte?

För att det är ju fusk! Men snällt...

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

14 sep, 2012 16:54

1 2

Forum > Mugglarportalen > Bara jag?

Du får inte svara på den här tråden.