Läser HP 3 på engelska
Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Eln98
Elev |
Hej potterheads!
Jag läser Fången från azkaban för andra gången nu men denna gång på engelska. Någon annan som gjort det? Vilken är bäst , engelska eller svenska verisionen ? LOL! I love Harry Potter! 12 sep, 2012 16:33 |
|
MystiqueRed
Elev |
Engelska är alltid bäst!
12 sep, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen anning, har bara läst den svenska.
Men jag gissar på engelska. 12 sep, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Måste säga svenska!
Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer 12 sep, 2012 16:45 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste säga svenska! Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer Helt rätt , dubbade filmer är inte kul. Blir så irriterad när läpparna inte stämmer överens med ljudet I love Harry Potter! 12 sep, 2012 17:16 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag läste HP på svenska när jag var yngre nu förstår jag ärligt talat inte hur jag kunde göra det (bara min egen åsikt förstås) jag tycker dem är väldigt mycket bättre på engelska, saker och ting är oftast mycket bättre på originalspråk!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
12 sep, 2012 18:29 |
|
viktor
Elev |
Själv läser jag half blood princ på engelska och den är mycket bättre än den svenska
12 sep, 2012 18:29 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av viktor: Själv läser jag half blood princ på engelska och den är mycket bättre än den svenska Okej! Har endast läst den på svenska I love Harry Potter! 12 sep, 2012 18:31 |
|
viktor
Elev |
Ok men du tycker jag du ska läsa den engelsks
12 sep, 2012 18:33 |
|
Eln98
Elev |
I love Harry Potter! 12 sep, 2012 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen