Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ett Hungerspel för de som vill vara med!

Forum > Fanfiction > Ett Hungerspel för de som vill vara med!

1 2
Användare Inlägg
MissBellatrix
Elev

Avatar


Jag brukar gå in på hungerspel. Allt fullt.. Så jag gör en ny för de som vill vara med. Önska vilket distrikt du vill vara i. Detta är ett hemskt hungerspel med mycket hemskigheter och detaljer, inte FÖR detaljerat..

Från:
Distrikt 1:Amanda_Weasly och Glans

Distrikt 2: Dramione99 och Incendio 

Distrikt 3: [color=pink]Sol[/color] och [color=#E2007F]Pål[/color]

Distrikt 4: Miss Black och ballong

Distrikt 5: Zack och Lajla

Distrikt 6: Biström och Cornelia

Distrikt 7: Corriiz och Ysoll

Distrikt 8: Sonja och Jack

Distrikt 9: me. och Erik

Distrikt 10: LauraTree och Blake

Distrikt 11: Blom och Robert

Distrikt 12: Löv och Jason



Jag lottar om vinnaren,

and.. may the odds be ever in your favour!

Om ni vill kan ni skicka mall men ni behöver inte..
Om ni vill så skriv..

Ålder:
Utseende:
Bästa vapen:
Sämsta vapen:
Någon speciell taktik?:
Övrigt:



Happy Hunger Gamea,
and may the odds be
EVER in your favour!


(de rosa gubbarna är såna jag hittat på )


__________________________________________________

Kapitel 1
Distrikt 1:s slåtterdag

Glans och Amanda_Weasly stod självsäkra på scenen. Glans stod med ett stort självsäkert leende på läpparna. Amanda_Weasly stod stolt.

Amanda_Weasly satt i soffan. Hennes familj kom in. Först kramade hon sin mamma, sen sin pappa och till sist sin lilla syster Glitter. Glitter var bara 4 år. Jag såg tårar i hennes ögon. I mammas och pappas oxå.
- Jag kmr att sakna dej, sa Glitter tyst.
Jag kramade om henne hårt, vi ses ju snart: sa jag.
- Vi är så stolta över dig Amanda, sa mamma.
Jag log som svar.
Det var dags för de att gå.
- ses snart! ropade hon.
Men skulle dem?

Glans mamma kom in. Allt han hade kvar. Han kramade om henne hårt. Han log medan han slet mig bort och tittade på henne. Men till hans förvåning grät hon.
- jag vill inte tappa dig oxå, viskade hon.
Jag kramade henne igen.
- Du kommer inte, vi ses ju snart! svarade han självsäkert.
Sedan gick hon. Han gav henne ett leende innan dörrarna stängdes. Hon besvarade. Sedan såg han dörrarna istället för sin mor.

_______________________________________________

Klar! Jag gör nästa kapitel snart Hoppades att ni gillade det!


________________________________________________

Kapitel 2
Distrikt 2:s slåtterdag

Incendio log för sig själv. Hon visste redan vad hon skulle göra. Ge sig frivillig och sen.. Skulle hon använda sin taktik. Pau Jossi gick till kulan drog namnet och gick sen tillbaka. Hon
började säga: Yvonne Ge..
- Jag är frivillig! sa jag. När jag gick förbi Yvonne log jag snällt mot henne. Hon log tillbaka. Det var en del av hennes taktik.. Vara "snäll". Ha! Sen skulle varenda en dö, och hon skulle krönas som Vinnare av Hungerspelen! Det var hennes plan.

Dramione99 tittande mördande på Incendio som gick upp på scenen. Jennifer Uikes sa Pau Jossi. Jag är frivillig!! röt jag så högt att till och med Pau Jossi tittade skrämt på mig. Jag knuffade mig fram. Jag ställde mig på scenen och glodde ilsket över folket.
- skaka hand, sa Pau Jossi.

De skakade hand. Incendio log vänligt men hennes ögon sprutade hat. Dramione99 tittade elakt på henne för att hon såg den riktiga Incendio, den som skulle döda vem som helst och inte bry sig. Dramione99 förstod att den riktiga Incendio skulle släppas lös i arenan. Incendio tittade på Dramione99 och visste, hon skulle inte lita på Dramione99.
- Låt Hungerspelen börja, tänkte Incendio. Sen var slåttern slut.

Hey there. You come here often?

11 sep, 2012 22:02

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-18 kl. 18:10
Antal ändringar: 14

LauraTree
Elev

Avatar


Jag vill vara i District 10

12 sep, 2012 06:34

Corriiz
Elev

Avatar


Heeeej!
Skulle jag få spela i distrikt 7?


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FORhkK0Pbsfc0E%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F2c%2Fe9%2Fce%2F2ce9ce85559d42c8e4f10a31cfb06142.gif

12 sep, 2012 06:52

MissBellatrix
Elev

Avatar


okej Kan ni tipsa era kompisar? så kommer vi igång snabbare

Hey there. You come here often?

12 sep, 2012 07:08

Dramione99
Elev

Avatar


Jag vill vara med för D2. Incendio?

12 sep, 2012 08:38

Borttagen

Avatar


JAAAAG VILLL :==)

12 sep, 2012 08:43

Incendio
Elev

Avatar


Distrikt 2, tack!

12 sep, 2012 09:25

MissBellatrix
Elev

Avatar


Amanda_Weasly , vilket distrikt vill du vara i?

Hey there. You come here often?

12 sep, 2012 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av MissBellatrix:
Amanda_Weasly , vilket distrikt vill du vara i?

du får bestäma

12 sep, 2012 21:01

MissBellatrix
Elev

Avatar


distrikt 1

Hey there. You come here often?

12 sep, 2012 21:21

1 2

Forum > Fanfiction > Ett Hungerspel för de som vill vara med!

Du får inte svara på den här tråden.