Jul I Jul I Jul I...
Forum > Harry Potter > Jul I Jul I Jul I...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NicholasPotter
Elev |
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 9 sep, 2012 17:29 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Bra länk. Kanske lite fel årstid, men det är ju inget fel på julen
I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 17:34 |
|
inovember
Elev |
9 sep, 2012 17:44 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja, det går jättesnabbt. Man har precis slängt utjulgranen och fått bort alla tomtar som står överralt och så är det första advent igen
I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Helt okej.
Hur som helst, om du vill höra en till HP jul sång så kan jag rekommendera den här! http://www.youtube.com/watch?v=mB2Aqma1Enc Älskar den! _________________________________________ Pigfarts is real! 10 sep, 2012 14:19 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
10 sep, 2012 15:44 |
|
me.
Elev |
Kände lukten av julmust i vårt kök för några dagar sedan (vet inte var den kom ifrån XD) och nu längtar jag efter julen ♥ målat röda naglar och börjat lysna på lite julmusik och så.
10 sep, 2012 16:06 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Bra länk. Längtar till julen ♥. Ska önska mig massor av HP-saker.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 10 sep, 2012 16:27 |
|
rosea
Elev |
Ja, i förrgår eller nåt kände jag julgranslukt (vi brukar ha riktig, inte plast) och nu har jag gjort en hel låtlista på Spotify med alla jullåtar jag kan hitta. Så bara för att ära julen, tänker jag skriva hejdå i rött
TEBAKS IGEN 10 sep, 2012 16:46 |
|
lusianna
Elev |
bra länk längatar till julen.hp saker ska jag önska mig
Lusianna 10 sep, 2012 16:49 |
Forum > Harry Potter > Jul I Jul I Jul I...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen