spel
Forum > Mugglarportalen > spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
septimus heap 2012
Elev |
kan man inte ha ett trollkarls-shcack spel
7 sep, 2012 21:30 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja, det skulle vara roligt. Framförallt om man kunde spela mot varandra.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 7 sep, 2012 21:33 |
|
septimus heap 2012
Elev |
det var det jag menade
7 sep, 2012 21:34 |
|
-Patronus-
Elev |
7 sep, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Tvåar det. Trollkarlsschackdueller vore awesome.
8 sep, 2012 00:03 |
|
Borttagen
|
Nja håller inte med riktigt tyvärr, men nya spel iallafall skulle uppskattas men inte direkt shack men
8 sep, 2012 10:49 |
|
Borttagen
|
Trollkarls schack awsome ide
8 sep, 2012 11:15 |
|
GinnyLina
Elev |
Ja, som duellklubben fast med schack! Med gå upp i level grejer och så. Men om jag fick välja fler spel till mugglarportalen så skulle jag nog inte välja schack först...
That's me... 8 sep, 2012 12:20 |
|
SajberFina
Elev |
Men trollkarlsschack är ju ändå ett spel som spelas mycket i Harry Potter-böckerna, så det tycker jag absolut är en bra idé.
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 8 sep, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Knallkort skulle kanske också vara en idé?
8 sep, 2012 15:55 |
Forum > Mugglarportalen > spel
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen