Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] En idé gällande Pottermässan

Forum > Mugglarportalen > En idé gällande Pottermässan

Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Jag tänkte att man kan ha på sig en namn lapp där det typ står ens Mugglis namn på för annars vet man ju inte Mugglis som är vem

7 sep, 2012 19:49

-Patronus-
Elev

Avatar


Kolla i den här tråden: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21814&page=#p1258636

Där har de bestämt att man ska ha en lapp på sig, som t.ex. "-Patronus- på mugglis" och vissa har berättat hur de kommer att vara klädda och så, så att man kan känna igen dem!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

7 sep, 2012 20:03

viktor
Elev

Avatar


Tack

7 sep, 2012 20:08

Forum > Mugglarportalen > En idé gällande Pottermässan

Du får inte svara på den här tråden.