Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Duellklubb - Möta mig?

Forum > Mugglarportalen > Duellklubb - Möta mig?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej all häxor och trollkarlar!
♥♥

Jag undrar om ni skulle vilja möta mig i Lockmans duellklubb?Skriv då här!Själv har jag väl inte vunnit nån duell men..Det blir ju bara bättre för dig!( Jag: Du: ) Och..Vad var det mer..Nej jaja!

7 sep, 2012 15:06

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Hej på dig med. Det finns en liknande tråd där rätt många har skrivit att de vill duellera. Det kanske är bättre om du skriver där istället!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19642&page=41#p1425514

PS. Jag skulle gärna utmana dig, men jag har redan 10 aktiva dueller för tillfället.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

7 sep, 2012 15:17

Forum > Mugglarportalen > Duellklubb - Möta mig?

Du får inte svara på den här tråden.