Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

egna anteckningar

Forum > Mugglarportalen > egna anteckningar

Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Det skulle vara jättebra om det fanns möjlighet att skriva egna anteckningar någonstans på mugglis som inte är åtkomliga för andra. Då kan man till exempel skriva ner vilka personer man har skickat vissa speciella brev till (jag brukar till exempel skicka länken till mina annonser till personer som ofta köper av mig), antekna vad man "måste" göra på mugglis, anteckna på vilken sida (om man har flera stycken) en speciell vän är och så vidare.

Det skulle underlätta väldigt mycket, för då slipper man skriva alla viktiga saker som har med mugglis att göra på ett seperat papper som man kan slarva bort, utan istället är det lättåtkomligt här på mugglis.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

7 sep, 2012 14:49

Ginnyy
Elev

Avatar


Om jag har något sådan som jag vill komma ihåg så brukar jag skicka ett meddelande till mig själv
Sen har jag också en spoiler till minnes med länkar på min profil

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

8 sep, 2012 23:19

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Om jag har något sådan som jag vill komma ihåg så brukar jag skicka ett meddelande till mig själv
Sen har jag också en spoiler till minnes med länkar på min profil

Haha! Jag som trode att jag var helt ensam om det!
Jag brukar skicka meddelanden till mig själv om saker jag ska minnas och typ länkar x)

9 sep, 2012 13:55

Ella/Ron
Elev

Avatar


Skulle vara Awesome!

qqqaqqNah

9 sep, 2012 15:10

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Det här med meddelande till sig själv är i ochförsig en bra idé, men jag har en viss tendens att råka slänga alla gamla medelanden. Har slängt ett antal viktiga redan.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

9 sep, 2012 17:14

Borttagen

Avatar


Det var en bra idé, jag brukar alltid glöma alla viktiga saker^^

9 sep, 2012 19:01

Forum > Mugglarportalen > egna anteckningar

Du får inte svara på den här tråden.