Asg. <3
Forum > Harry Potter > Asg. <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Levilia
Elev |
Knock knock.
Whos there? You know. You know who? Yes! AVADA KEDAVRA!! X'3 Är det bara jag som älskar den? George was never able to perform a patronus after Fred died. Every happy memory he ever had was with Fred. 9 feb, 2011 20:01 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, gillade den första gången.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 9 feb, 2011 20:04 |
|
HarryP
Elev |
Haha x3
Nässy 9 feb, 2011 20:42 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Haha, gillade den första gången. Fast den är nästan rolig fortfarande. Bara för att det är you-know-who liksom. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
9 feb, 2011 21:09 |
|
leumas vän
Elev |
Jag kom på en... Varför stälde sig Snape mitt på vägen? Så att ingen kunde se vilken sida han var på xD
9 feb, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Jag kom på en... Varför stälde sig Snape mitt på vägen? Så att ingen kunde se vilken sida han var på xD Lol x3 9 feb, 2011 22:24 |
|
leumas vän
Elev |
Jag kom på en till, fast det är egentligen inte ett skämt mer en sketch typ.
Welcome to MCDonald's. Can i take your order? (Umbridge)I will have order! Yes, I know that but can I take your order? I will have order! Sigh. 9 feb, 2011 22:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-10 kl. 22:36
|
|
Beata
Elev |
Haha, den var ju riktigt bra
Den första skulle funka på svenska med: Knack knack Vem där? Du vet. Du vet vem? Ja! Avada Kedavra!!
10 feb, 2011 15:33 |
|
Alhomora
Elev |
Haha, kuul :,)
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 10 feb, 2011 15:56 |
|
lily<3
Elev |
haha, håller med
Dobby<3 10 feb, 2011 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen