Härma lite kanske?
Forum > Harry Potter > Härma lite kanske?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BästaPotter
Elev |
Har ni tänkt på att Magi På Waverly Place har tagit ganska mycket saker från Hp?
You may not like him, Minister. But you can't deny, Dumbledore got style! 5 sep, 2012 16:04 |
|
Tove ~
Elev |
Ja, det är dåligt, HP är ju världens bästa böcker och Magi På Waverly Place är ett tråkigt tv-program :C Dumma dem XD
adíos babes 5 sep, 2012 16:22 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Ja, det har jag tänkt på, men jag tycker att det är lite kul XD (Inte programmet alltså XD)
Förlåt för att jag suger.
5 sep, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Håller absolut med!fast hp är miljoner gånger bättre
5 sep, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Ja.. Det är sämst. De har tagit världens bästa film och typ gjort... komedi av den O_O
5 sep, 2012 16:36 |
|
inovember
Elev |
5 sep, 2012 17:13 |
|
Solkatten
Elev |
Ja, flera gånger.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 18:39 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja.. Det är sämst. De har tagit världens bästa film och typ gjort... komedi av den O_O Haha ^^ skrattade åt din smilie!!!
5 sep, 2012 18:53 |
|
Ella/Ron
Elev |
Vad har dom tagit för idér?
qqqaqqNah 5 sep, 2012 18:59 |
|
Freja
Elev |
Haha, såg en video på youtube vars användare var väääldigt upprörd över att HP hade härmat det usla teveprogrammet
Hoppas h*n trollade... Everything is Dramione and nothing hurts. 5 sep, 2012 19:13 |
Forum > Harry Potter > Härma lite kanske?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen