Julklappar
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Okej, det är bara september. Men det är bra att vara ute i god tid
Jo. Jag tänkte, hade det inte varit kul om man kunde ge bort julklappar till varandra här lagom till julafton (precis som dvärgarna vid alla hjärtans dag) Men precis som med vanliga julklappar så får man ju självklart betala. Men kanske att man kan välja istället för "köp" så "Ge bort i julklapp". Det borde fungera med allt. Quidditchtillbehör, Chokladgrodekort (oöppnade såklart!), Drakar osv Tycker att det hade varit roligt
4 sep, 2012 15:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Det lät som en väldigt bra idé tycker jag
4 sep, 2012 15:54 |
|
Boba
Elev |
Ja, jättebra idé!
4 sep, 2012 16:10 |
|
me.
Elev |
Det skulle vara kul
4 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Cool idé! Det skulle verkligen vara kul!
4 sep, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
ja! grym ide
4 sep, 2012 18:16 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
4 sep, 2012 19:16 |
|
EmahS
Elev |
5 sep, 2012 08:43 |
|
Borttagen
|
Det vore kul!
Jätte bra ide 5 sep, 2012 08:57 |
|
viktor
Elev |
Awsome idé
5 sep, 2012 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen